lørdag 12. november 2011

Lenge siden sist!

Nå er det utrolig lenge siden jeg har blogget.
Er vell ikke annet å si enn at jeg har hatt utrolig mye å gjøre i det siste.
Oppussing og utbygging av hus tar utrolig mye tid, ihvertfall når man har et stort prosjekt. Endene begynner heldivis å møtes, og vi håpe å være færdig før jul. Krysser fingrene!
Ellers har jeg hatt praksis på en skole på Senja, utrolig spennende. Har to uker igjen, de skal jeg ta i begynnelsen av Desember.

Ikke lenge igjen til jul :D Har liksom ikke enda gådd opp for meg enda at det bare er en drøy måned til julaften. Har liksom ikke fått julestemning uten snø og et hus som er snudd på hodet. Jeg håpe jeg kan få pynta den nyoppussa stua med engler, nisser og ikke minst uttallige stearinlys. Tiden vil vise.

Idag har vi vert på tur og grillet pølser. Utrolig deilig og fredelig å være ute i skogen i flott høstvær. Slenger med et bilde fra turen.




Slenger også med et lite dikt her på slutten, ha en fin helg videre :)


Savn

Jeg drømmer meg langt inn i det blå.
Det trekker meg inn.
Dette kan ikke du  forstå.
Det sletter mitt sinn.

Kontrollen er borte,
det banker og slår.
Har jeg virkelig gjort det?
Hvem er det som rår?

Kraften kan ikke lenger hentes,
savnet er her.
Dager av smerte ventes,
avgjørelsen er nær.

(Lene Pettersen, 2011)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar