søndag 14. august 2011

Ny tallerkenhylle!

Var på Bohus i forje uke for å lete etter skatter på Augustsalget, og da fant jeg en nydelig tallerkenhylle som jeg bare måtte ha!


Hylla var ikke på salg, men den kostet 799,- noe jeg ikke syns var så dyrt.

Har grublet over om jeg skulle bruke den til å vise frem serviset vi fikk til bryllupet, eller om jeg skal mixe litt forskjellige ting i den. Akkurat nå ser den ut slik som den er på bildet. Mangler et par ting før jeg blir fornøyd, og blir jeg det, tror jeg nok at jeg blir å ha den slik. Tiden vil vise!

Ha en fin Søndagskveld alle sammen :)


5 kommentarer:

  1. Den va kjempefin! Absolutt ikkje dyrt for ei så fin, og såpass stor hylle:D

    SvarSlett
  2. Nei æ syns heller ikkje det. Like dein rå godt :D

    SvarSlett
  3. Kjempeflott hylla! Og den va ikke dyr. De der kosete rundt 1500 kr andre plassa :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin hylle! *Ønske mæ ei sånn*
    :)

    SvarSlett
  5. Va den siste dæm hadde på Bohus, men kan hende dæm får inn fleire :)

    SvarSlett