lørdag 6. august 2011

Husprosjektet!

For to år siden kjøpte vi oss et hus som ble bygget i 1972, oppusset i 2005. Vi flyttet inn i 2008 i August. Da vinteren kom merket vi at huset vårt va ekstremt kaldt, og etter oppussing av to bad, vaskerom og spisestue oppdaget vi at huset ikke var riktig isolert. Vi tok kontakt med eierskifteforsikringen og etter to år frem og tilbake vant vi endelig rettsaken og fikk tilbakebetalt 1/4 av det vi betalte for huset. Så nå er oppussingen igang.

Vi bygger også tilbygg på huset. Der skal det være et barneværelse, og et stort soverom med eget bad og kleskaprom. Så nå er planleggingen igang. Inne på vårt soverom har jeg en vegg som jeg har lenge grublet over hva jeg skal gjøre med, å idag fant jeg endelig det jeg har lett etter. Sjekk linken -->
http://hviit.no/ds_product_info.php/products_id/310

På kartet skal vi sette inn fargenåler for hvor i verden vi har reist. Tror det kommer til å bli utrolig bra, å gleder meg virkelig til å sette igang. Bilder kommer :)
Ha en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar